Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Euroopa automüük kasvab luksusbrändide toel
Euroopa uute autode müük kasvas oktoobris aastatagusega võrreldes 6,2%, kuna luksusautode tootjad näitavad endiselt tugevaid tulemusi.
Uute sõiduautode registreerimine Euroopa Liidus ja Euroopa Vabakaubanduse regioonis kasvas möödunud kuul 1,113 miljoni ühikuni võrreldes 1,047 miljoniga aasta eest, teatas Euroopa Autotootjate Assotsiatsioon (ACEA).
Nõudlus kasvas kõigis suurriikides välja arvatud Prantsusmaal. Euroopa autoturg on kasvanud 14 kuud järjest, kuid on finantskriisi eelse ajaga võrreldes ikka madalamal tasemel. Siiski on oktoobri 6,5% kasv viimase kaheksa aasta kiireim kuine kasv.
Euroopa suurimal turul Saksamaal kasvas autode müük aastaga 3,7%, samal ajal küündis Suurbritannias kasv koguni 14,2%-ni. Samas kukkus aga oktoobris Prantsusmaal autode müük aastatagusega võrreldes 3,8%.
Euroopa suurima autotootja Volkswageni müük kasvas oktoobris 6,9% ja BMW müük 9,4%.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.