• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 18.11.14, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa automüük kasvab luksusbrändide toel

Euroopa uute autode müük kasvas oktoobris aastatagusega võrreldes 6,2%, kuna luksusautode tootjad näitavad endiselt tugevaid tulemusi.
Volkswageni tehas Indias
  • Volkswageni tehas Indias Foto: Bloomberg
Uute sõiduautode registreerimine Euroopa Liidus ja Euroopa Vabakaubanduse regioonis kasvas möödunud kuul 1,113 miljoni ühikuni võrreldes 1,047 miljoniga aasta eest, teatas Euroopa Autotootjate Assotsiatsioon (ACEA).
Nõudlus kasvas kõigis suurriikides välja arvatud Prantsusmaal. Euroopa autoturg on kasvanud 14 kuud järjest, kuid on finantskriisi eelse ajaga võrreldes ikka madalamal tasemel. Siiski on oktoobri 6,5% kasv viimase kaheksa aasta kiireim kuine kasv.
Euroopa suurimal turul Saksamaal kasvas autode müük aastaga 3,7%, samal ajal küündis Suurbritannias kasv koguni 14,2%-ni. Samas kukkus aga oktoobris Prantsusmaal autode müük aastatagusega võrreldes 3,8%.
Euroopa suurima autotootja Volkswageni müük kasvas oktoobris 6,9% ja BMW müük 9,4%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele